Kvinnfolket

uppnås till två idag.

"Ska du använda post-itlapp så se till att klistret är på utsidan"

"Ere ok om pappas polare tar med sig hundarna?"

"Jag fuckar ur hårddisken"

"En zigenare utan kniv är som Gunde Svan utan stavar"

Mr Bring It, "Vi har redan glömt vad vi skulle säga"

"Ere ok om man har det som facebookstatus?"

"Jag å Kuken e ute 2 ggr i veckan"

"Jag gillar inte griskött och jag är inte ens muslim"

"Fan det där var ju Breezer"

"Skål"

"Papapapapapapa - smack smack"

"Färska dadlar, från nyårsafton"

"D e fest i köket oxå"

"Kolla bakom pekbordet"

"Det kan inte vara fest varje dag"

"Jag blir glad av bacon"

"Morsan morsan den kan stå!"

"Jag kände igen ditt kylskåp"

"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0