Kan meddela

att trots alla era tips så har jag fortfarande inte hittat min dildo, så jag antar att det är som "anonym" gissar, att någon tagit den som souvenir. Tråkigt att man inte fick signera den först bara... Bara att gilla läget och tjacka en ny. Om någon kanske kan avvara en slant från er givmildhet åt stackarna på Haiti för att sponsra mig är det bara att höra av er.
 Här kommer för övrigt en bild på en GRYMT porrig snubbe (sorry grabbar, nu blev det lite tjejigt igen) och självklart är det Charlie jag snackar om.


Kommentarer
Postat av: "Anonym"

Men vad händer?? Har ni deppat ihop helt allihopa bara för att dildon försvann? Snyggast händer har hon till vänster förresten....

2010-03-11 @ 13:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0