Tycka

Alla har en tendens att tänka jäkligt mkt och allt och alla. Lägger man ner för mkt tid på sitt utseende är man ytlig och korkad. Lägger man inte ner någon tid alls är man ful. Är man för smal har man ätstörningar, är man kurvig är man fet. Dålig hy fungerar inte alls. Idag ska alla vara smala, men inte för smala, snygga, men inte för snygga. Gärna ha bröst och rumpa, men ingen mage. Man ska aldrig lägga ner tid på sitt utseende, eller iaf inte låta det synas.

Jag hatar åsikterna. Undra vad som sägs bakom min rygg.
Själv lägger jag ner tid, pengar och kraft på mitt utseende. Tycker dock alla andra är mkt smalare, snyggare och jävligt mkt ytligare än mig. Standardisering och piss är vad samhället ger oss.
Fuck You.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0