Vi ska vara tacksamma

Som har Simon och Freddy. ÅT HELVETE. Sne blir man, van är man. Nog om det..

Jag vill ge ett HOLLA till alla de som läser denna blogg och kommenterar. Speciellt till de som klagar och tycker att vi skriver för mycket om sex. Holla till de som tycker att vi gömmer oss bakom bloggen, att vi är groupies, att  bloggen suger men läser den endå och speciellt till de som klagar på hur vi stavar.

En fundering som slagit mig är hur mycket jag vill vara fransman! Tanken är att jag från och med imorgon är en. Fransman dvs. Jag ska äta baguette, dricka vin, ha mustach & basker och vara allmänt otrevlig. Tillhörande detta är att jag ej länge behöver låtsas om att jag förstår vad Saian Supa Crew sjunger, för imorgon KAN jag franska.

Kommentarer
Postat av: Vidar

Bara plugga på

Jag har dubbelt medborgarskap dvs fransk och svensk..

Har en kurs på fredagar för tjejer som bjuder på Kir

2009-07-23 @ 06:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0