Vad hände igår?

PITP var som förväntan, en folkfest! Jag tror bestämt att för mycket alkohol konsumerades, vilket resulterade i att en kvinna letade byten i en skog, en kvinna sågs sitta sovandes i okänd människas soffa och en kvinna hann hem innan hon däckade strax före 21. Matchen är en dimma men viktiga frågor fick sina svar. Vilken talang har du? Jag är jävligt bra på att suga kuk. Det konstaterades även att man inte ska ha brudpolare. Det är smart att skaffa sig ovänner genom att hitta på anledningar att få bråka, och det utan belägg. Annars är jag glad att ha upplevt passivt hångel.

Kommentarer
Postat av: Multipla Miggs

Min fråga: Vem av er var det som dansade på planen?

2009-07-05 @ 22:42:03
Postat av: BHB

Det var inte så mycket hångel som man kunde önskat

2009-07-06 @ 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0