"Men ja hade honom iaf lite igår"

Jävligt trött på dumma brudar, visst de kan va roliga ibland (att skratta åt) med oftast är de bara patetiska.

En karl raggar sönder på en av 3tjejer som jag en dag stötte på ute, han raggar inte lite utan tar sig friheten att påstå att tjejen i frågan trånar ngt enormt efter honom och tar på henne ÖVERALLT. Min första tanke är fyfan vilket äckel och hade givetvis, om jag var den utsatta eller hennes kompis, givit honom en fet jävla smäll. Men nej nej, de skojar bort det lite lätt. Beklagar sig fnittrandes över hur han beter sig och säger "nej, nej" halv lamt vilket han inte tar åt sig alls. Mitt i allt, mitt i mina kommentarer om att han är skit ful och skit äcklig börjar en av de andra två tjejerna som har turen att inte bli taffsade på beklaga sig.. "Alla killar vill alltid ha frida, alla blir besatta av henne, ingen vill ha mig.." och nu kommer det bästa, hon lägger sedan till "men jag hade honom iaf lite igår".  Hur menade hon nu? ja jo det är så jävla sjukt att hon sugit av honom kvällen innan. Jag orkar inte, jag ger upp och tårarna flödade ur ögonen när jag skrattade (åt henne inte med henne). Fick till och med se bildbevis sen också. Iförd i cowboy hatt och hulahulaband runthalsen (enbart detta). Inte världens vackraste syn..

Kommentaren "men han är snäll när han är nykter" satte pricken över i:et och jag ger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0