Pinnarna försvann, fortfarande manligare än en man.

Jävligt fresh att vakna till Pokerface.

Mot Söder gled man och flänget väntade in en.
Bredbent ställde jag mittemot mannen i den gula västen, blev extra kollade pga en tjallande fitta som tyckte det var kul att hålla upp kön. Väl inne spelades det skit men han som utstrålar sex var där, det negativa var att igår var sexstrålandet inte kvar. Antingen var jag jävligt trött förra gången eller så var det ett jävligt bra ljus (dvs mörkt) sist jag såg honom. Jag fick legga i kön in till starkölen och även vid kassan, komplimang eller förolämpning?

Jag fick klämma på ett par bröst igår. Det var första gången jag strök mina händer över ett par kvinnliga bröstvårtor. Sweet!

/ F


Kommentarer
Postat av: Tuppen

Mina tuttar känner sig faktiskt LITE uthängda här på bloggen! ¨



/T

2009-04-24 @ 12:03:55
URL: http://citodonkerstin.blogspot.com
Postat av: F

Det är KÄRLEK Tuppie! :D

2009-04-24 @ 13:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0