Marilyn Manson

För er som missade premiären av Filip och Fredriks nya show igår kan jag bara säga tuff shit. Börjar sjukt segt och överdriver med halvtaskiga inslag och med påslaget publikskratt, men när sedan man får se Marilyn Manson och Jonas Gardell i samma soffa pratandes om sex och droger bryter iaf jag ihop fullständigt. Jonas gardell bekänner sex på scenen med Mark efter en premiär då microfonerna inte var avstängda och folk hörde, eller att Manson har kallt i sin loge för att brudarna ska få styva nipples satte igång allt. Sen kom den ena syra trippen efter den andra och mosade piller i äppelmos allt för att få sig ett rus.

Det jag ville komma fram till är att Filip och Fredrik är överskattade och räddades av att Gardell och Manson är sjukt intressanta människor. Speciellt Manson, dessutom gör han grym musik. peace.

/P

(ps. rekommenderar Live - Dolphins Cry och Mansons version av Highway to hell!)

Kommentarer
Postat av: Tuppen

Så jäkla bra just när Gardell försöker förklara för Mansson hur han mosar sina tabletter, då han har svårt att svälja dem annars.

I övrigt var jag besviken på programmet.



2009-04-20 @ 12:13:20
URL: http://citodonkerstin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0