Livet som passiv slampa

Det finns den typen av karlar som inte ens behöver säga något som bara utstrålar sex. Killen över bordet ville man bara slita av tröjan och slicka över bröstet. Jag skulle nog sexa upp honom men alkoholen flödade ej, då bakfyllan tagit tog över kroppen. Jag förblev den passiva slampan som också utnämndes till dagens statist.

/ F

Nyfiken som fan undrar jag nu vem mannen som utstrålade sex var?! jag vill även jag slicka denna karl över bröstet. hoppas på hårigt och manligt!

/P

Jag hoppas inte att bröstet är hårigt, men karln får gärna vara lika manlig som han ser ut. Butty boys är så 90tal. Ett fint ligg skulle vara king. Jag ska inte köpa någon jävla klänning.

/F

"Tänk dig att du har köpt en riktigt fin klänning som spricker nästa dag.."  Besvikelsen är total, det är då man ångrar att man slickade den snygga mannen som utstrålar sex.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0